Massvis med rumskamrater...

Jag vet inte vad jag tycker om det riktigt, men imorgon kommer jag att få min fjärde rumskamrat. Varför det har blivit så är simpelt - familjen vill ha studenter hela tiden och många av dem stannar bara i några veckor. Då blir det så. Inte under samma perioder, men jag har delat rum med två belgare, en tysk och imorgon kommer det ännu en och det från Italien. Han stannar i två veckor, tydligen, och sedan är det dags för en rackare från Thailand. Enligt uppgifter så kommer han att stanna i ungefär två månader och då blir det väl således den femte(!) och sista för mig sedan september. "Bra eller anus?", som Filip och Fredrik hade sagt. Jag vet inte, men det lutar nog åt "bra-sidan", då man får lära känna fler och fler varje gång och delar man rum med en och samma person under 9 månaders tid, så blir det för mycket - skulle jag tippa på. Men nu är det inte så och det är härligt!






I tydlig brist på fantasi under denna söndagskväll, blir det dessa två foton på två av mina rumskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0