Bloggen vaknar till liv igen!

För AY (Academic Year)-studenterna är det nu lov och jag antar att det är "meningen" att man ska ta det lugnt och återhämta sig lite från skolan för att sedan vara fit-for-fight igen under kommande vecka. I vilket fall som helst; jag har gjort motsatsen. En av mina bröder kom på besök och det tro tusan att man inte kan ligga på latsidan då! Detta betyder att det sedan i onsdags har varit full rulle ("hej, alla barn"!). Det har varit görgött hur som helst!

Nästa vecka är det som sagt dags för skola igen - men bara för ett kort tag - för min del. Det blir en vecka i skolan och efter detta några veckors praktisering på hotell här i Brighton; startar 29 mars och sedan får vi se vad som händer. Det är för övrigt detta jag har sett fram emot sedan min första dag här i september och en av de större anledningarna till att jag valde hotell- och turism-kursen.

Nu vankas det vår på riktigt i Brighton (känns rätt tidigt, men jag klagar ju inte direkt), då vi satt vid stranden i t-shirt och bara njöt till fullo för bara ett par dagar sedan. Det var helt enkelt briljant...!

Så är det med det och bloggen lever igen!




Hälsningar från ett taggat Brighton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0