Riktigt glatt inlägg från Brighton!

Lika bra att gå på det direkt - Arsenal gick upp i serieldning i Premier League! Bor man i England, så kan man inte undgå fotboll* och för mig är det underbart. Passande nog är det varje torsdag studentpartaj med hemskt billig öl (50 p.) och härliga kompisar. Nu är det som så att detta är på en av de många nattklubbar i Brighton (eller ja, ligger faktiskt i Hove, skulle jag tro) och jag är absolut inte ett fan av nattklubbar, men idag kommer jag att strunta i det och bara fira att Arsenal är i serieledning.

I övrigt har det varit skola igen som vanligt och allting rullar på bra, tycker jag. Värt att nämna är att jag har gjort på dagen(?) halva min tid här i Brighton. Det har varit bra fyra månader - nu väntar fyra fartfyllda månader till. Våren kommer ju om ett litet tag och då börjar Brighton hetta till ordentligt. Värt att nämna är Brighton Festival den 1 maj.

Blandade bilder kommer senare...


* Fotboll är Englands antagligen populäraste sport, men det är trots det inte nationalsporten, utan det är faktiskt rugby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0