Match förlorad - test imorgon?

Ja, och så var det med det. Arsenal åkte ut ur FA-cupen... Självklart måste detta nämnas ett antal gånger av John i värdfamiljen (ett Liverpoolfan som åkte på stryk mot Reading på hemmaplan). Skämt åsido, detta är mitt sista inlägget från Brighton på den här bloggen - om jag går och gör en egen sedan återstår att se.

Antingen så har det inte nämnts någonting eller så har jag bara råkat undgå att det är ett "progress test" imorgon igen. Har ju varit varannan vecka förr, så jag utgår att det är imorgon också. Grejen är lite den att jag har pratat en del svenska med kompisar den här helgen, så det ska bli intressant att se hur mycket jag lärt mig de senaste två veckorna (som provet antagligen baseras på). Eller så kanske det kan vara bra att plugga lite lätt innan man går och lägger sig...? Nåja, det löser ju sig!

I och med att detta är mitt sista inlägg, så vill jag passa på att tacka för de månaderna jag har fått blogga för EF och hoppas att detta givit potentiella studenter inspiration att göra samma sak som jag gör just nu.

Det är helt enkelt briljant att vara självständig, vara utomlands med riktigt bra vänner från hela världen. Ojoj, just den här veckan har varit mycket bra. Otaligt många hysteriskt roliga saker har hänt - har ingen aning varför, utan det bara blev och det är det som är så gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0