Ny fotbollsvecka att se fram emot!

Champions Leagues kvartsfinaler ska avgöras och jag kan inte sitta still. När Arsenal spelade mot Barcelona i onsdags, satt jag och darrade och skakade i hela kroppen. Detta har nu antagligen förkortat mitt liv på ett par år. På tisdag kommande vecka är det dags igen.

Barcelona v Arsenal
CSKA Moskva - Inter
Manchester United - Bayern München
Lyon - Bordeaux

Ovanstående matcher är helt otroligt intressanta, med tanke på hur de första mötena slutade.

Jag ursäktar (njae, egentligen inte) för att det är så mycket fotboll med i den här bloggen, men kom igen, det är ju underbart!

Jag, andra studenter, lärare från skolan och annat löst folk ska med till puben på tisdag, kl. 7.45 och bese Barcelona - Arsenal. Otroligt!

Just nu låter jag positiv - vi får väl se hur det låter efter alla matcher...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0