Drygt en månad kvar i Brighton - ojojojoj...

Ja, jag ska som sagt beta av mina två sista arbetsdagar på hotellet för att sedan på måndag återvända till skolan. I skolan är det för mig en sak som gäller: Förberedning för IELTS-testet den 8 maj. Efter detta kan jag säga att det är party med stort P. "Hur stavar man ordet 'party'?" kommer man att fråga sig själv efter ett tag, då man galajat omkring i flera veckor. Kom igen - detta är once-in-a-lifetime-experience och måste utnyttjas till fullo! Let's gooooo!

Livet är en fest om man heter Robin (vilket jag då gör turligt nog) och som jag har nämnt överdrivet många gånger förut - när man är i Brighton kan man inte ligga på latsidan. Mycket bra nattliv, roliga människor, briljant väder och...ja, det är väl det enda man behöver när man är student...?

Nu är det bara lite mer än en månad kvar innan man står på Heathrow och väntar på sitt flyg hem till Sverige; jag kommer minst sagt att ta tillfället i akt nu när jag väl är här i Brighton...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0