Dags att åka in till Brighton igen

Som såååååååååååååååååå många gånger förr, så ska jag om en liten stund träffa kompisar nere i Brighton. Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu, men jag skriver hela tiden att solen skiner, att sommaren börjar komma hit osv... - men det stämmer ju och det är görgött! I en stad som Brighton kan man inte sitta still...


En bild tagen från bussen från
Peacehaven till Brighton...värdelös bild,
men i en skakande buss med folk,
rackartyg och hela den biten, så kan
man inte förvänta sig bättre bilder.


Skämt åsido; jag kommer förhoppningsvis att ta fler bilder nu när jag åker in till Brighton igen. Om jag inte glömmer kameran eller gör något annat klantigt med den, så kanske det kläms in några fler bilder innan denna söndag är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0